Gästservice

Här hittar du information du kan behöva inför ditt besök. Bland annat praktiska tips om hur du hittar hit, tillgängligheten på arenan samt utbudet av mat och dryck. Finner du inte svaret på dina frågor här så kan du söka vidare på Frågor & Svar.

Vi strävar efter att varje besök på Friends Arena ska skapa glada minnen för alla våra gäster. Om du har några frågor eller problem hjälper vi dig gärna direkt på plats. Sök upp en av våra publikvärdar om du behöver hjälp. 

Biljetter

Köp dina biljetter till Friends Arenas evenemang på friendsarena.se/evenemang och skriv ut dem direkt hemifrån. Öppet dygnet runt, året om. Du kan även besöka Friends Arenas biljettkassa vid huvudentrén (entré A), öppet vardagar kl 10.00-13.00, samt två timmar före respektive evenemang.

Biljettsupport

Vid eventuella frågor når du oss bäst via e-post på biljett@friendsarena.se.
Vardagar 10.00-13.00 är det även möjligt att ringa 08-502 535 20. 

För frågor om VIP-biljetter kontakta vip@stockholmlive.com

För frågor kring biljetter via Ticketmaster (konserter, Melodifestivalen) se hjalp.ticketmaster.se eller ring 077-1707070.

Funderar du på att köpa en biljett i andra hand? Läs först på frågor och svar om biljetter i andra hand.

Kvarglömda saker

Om du har glömt något på Friends Arena maila till info@stockholmlive.com.

Under pågående, publikt evenemang förvaras nyligen upphittade saker i Gästservice vid sektion 140, entré A. Efter evenemangets slut lämnas hittegods till biljettkassan.

Kvarglömt hämtas i biljettkassan på Friends Arena, kl 10.00-13.00. Hittegods ligger kvar hos oss i 2 veckor innan det skänks till vald välgörenhetsorganisation eller kasseras. Värdesaker hanteras på lämpligt sätt av hittegodsansvarig.